Author Topic: 1 kroki prosze o opinie  (Read 13824 times)

Manix85

  • praktykant
1 kroki prosze o opinie
« on: November 22, 2014, 05:06:23 PM »
Witam wszystkich jestem nowicjuszem jeÅ›li chodzi o modele z zapaÅ‚ek  wystartowaÅ‚em z próbÄ… zrobienia modelu domku (dziaÅ‚kowego) którego pamiÄ™tam z przed x lat a który już nie istnieje zaÅ‚Ä…czam zdjÄ™cie   i proszÄ™ o opinie co jest źle co robić inaczej itd. staram siÄ™ jak tylko mogÄ™ aby efekt byÅ‚ jak najlepszy z góry wszystkim dziÄ™kujÄ™ :)  w miarÄ™ postÄ™pów jeÅ›li ja zaakceptuje ze można to upublicznić :) bedÄ™ dodawaÅ‚ zdjÄ™cia przypominam ze to model w trakcie budowy :)

Martin

  • BudujÄ™, wiÄ™c jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: 1 kroki prosze o opinie
« Reply #1 on: November 22, 2014, 05:55:46 PM »
Widzę, że używasz zapałek sklepowych, ale postaraj się o selekcję zapałek, mówię o tych ciemnych w ścianach.
Lepiej dociskaj do siebie zapałki, bo w tej podłodze widzę szpary. Staraj się każda płaską powierzchnię kleić jak ściany bo dwa rzędy równoległych zapałek nie są zbyt estetyczne, jak te na podłodze (osobiście nie lubię tego)

Ciężko Ci to będzie wyszlifować, jeśli masz taki zamiar. Dla wzmocnienia ścian możesz posmarować je kleiem od wewnątrz.

W miarÄ™ prosto to Ci wychodzi, szczególnie że Å›ciany to  jedna zapaÅ‚ka na drugiej,  buduj dalej.

Niektórzy mówią, że modelarstwo to sport... Przy moich modelach ekstremalny ;)

Manix85

  • praktykant
Odp: 1 kroki prosze o opinie
« Reply #2 on: November 22, 2014, 10:38:26 PM »
Dziekuje za rade potwierdzam niektóre zapaÅ‚ki sa niestety krzywe lub poniszczone  staram sie selekjonowac  ale to bym musial z 70% odrzucić co do scian wlasnie myslalem pózniej je wyszlifowac tylko jak byÅ› mi doradzil? jakim papierem sciernym? czy jakÄ…Å› inna metodÄ…  w miare postepów bede dodawaÅ‚ zdjecia to prosiÅ‚ bym o opinie tÄ… zÅ‚Ä… i tÄ… dobra też :)

Martin

  • BudujÄ™, wiÄ™c jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: 1 kroki prosze o opinie