Autor Wątek: IJN Fuso  (Przeczytany 331261 razy)

Andrzej

  • fachowiec
  • ***
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 27, 2012, 11:24:54 »
Niezle sie musisz nagimnastykować, by to wszystko odtworzyć. Co innego jak sie ma plastiki, inaczej jak wszystko od podstaw.

Andrzej

  • fachowiec
  • ***
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 02, 2012, 08:07:20 »
Żyjesz z tym modelem bo kompletna cisza od dawna;/

Martin

  • Buduję, więc jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 02, 2012, 08:47:15 »
Niestety mam dużo innych spraw na głowie i od 2 miesiecy model robi sie w ślimaczym tempie. Powstały nadbudówki, czekają na wykończenie barierkami działami i innym drobiazgiem. Jutro obiecuje wstawić fotki tego co jest.
Niektórzy mówią, że modelarstwo to sport... Przy moich modelach ekstremalny ;)

Martin

  • Buduję, więc jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 04, 2012, 08:55:54 »
Wstawiam nabudówki w stanie surowym, wiekszosc prac obecnie jest nad samym kadłubem, którego nie pokazuje przed ukończeniem ;)

Najtrudniejsza częśc, jescze góra ale już bliżej niż dalej
566-0
568-1

W tych jest dużo do poprawy bo te okrągłe elementy mi nie wyszły
570-2
572-3
564-4

Niektórzy mówią, że modelarstwo to sport... Przy moich modelach ekstremalny ;)

Andrzej

  • fachowiec
  • ***
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 04, 2012, 02:15:48 »
Zdjęcia mogłyby być lepsze :)

Swoją droga musi to fajnie wyglądć na żywo

Będziesz na LSM?

Martin

  • Buduję, więc jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 04, 2012, 02:52:21 »
Prawdopodobnie mnie nie będzie jak zwykle może sie to zmienić tuż przed imprezą, jak rok temu.

Moja cyfrówka jest dosć stara i ma problem z ostrością ;/
Niektórzy mówią, że modelarstwo to sport... Przy moich modelach ekstremalny ;)

Reyes

  • stażysta
  • **
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 10, 2012, 07:11:59 »
3 zdjęcie od dołu te elementy okrągłe (radary?)trochę nie pasują do reszty tzn wykonałeś je inaczej niż inne okrąglaki czy sie myle?

NA 4 zdjeciu na samej górze ostatnia platforma chyba sie przekrzywiła.

Robiłeś dokładnie wg planów modelu?

Daj więcej fotek/ relacji/ czegokolwiek  :D

Martin

  • Buduję, więc jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 11, 2012, 09:43:22 »
Dokładnie, robiłem je warstwami i widać przekrój zapałek, chociaż nie wiem czy bede to zmieniał.


Cytuj
NA 4 zdjeciu na samej górze ostatnia platforma chyba sie przekrzywiła.

Podłoże to jedna warstwa zapałek i boki wiec niestety notorycznie sie wygina, ale na niej bedą jeszcze radary i niżej dzwigary, wiec ustawie jak ma być.
Niektórzy mówią, że modelarstwo to sport... Przy moich modelach ekstremalny ;)

Reyes

  • stażysta
  • **
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 04, 2014, 05:35:02 »
Sory że odwieżam, ale robisz w ogóle ten model, bo to już dwa lata  :(

Martin

  • Buduję, więc jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 05, 2014, 04:44:30 »
Model jest w 80 % ukończony. Wszystko rozbiło się o kadłub, który miałem wyklejać po raz drugi, z czego pewnie zrezygnuje. Brakuje mniejszych elementów, które zrobie do wystawy, bo zajmują najwięcej czasu.

Zdjęcia robiłem co raz telefonem, ale tak się zdarzyło że nie wrzucałem ;)

Na dzień dzisiejszy mam przerwę w budowaniu czegokolwiek spowodowaną innymi sprawami.
Niektórzy mówią, że modelarstwo to sport... Przy moich modelach ekstremalny ;)

Martin

  • Buduję, więc jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 19, 2014, 08:59:54 »
W dniu 18.10.2014 model został ukończony.
Liczba zapałek ok. 55 tyś
Czas budowy 20.10.2011-18.10.2014  4250 h
Niektórzy mówią, że modelarstwo to sport... Przy moich modelach ekstremalny ;)

Grześ

  • milczek
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 22, 2015, 05:40:48 »
WOW zajefajny model i ta dokłądnośC!Od dłuższego czasu planuje zabawic sie w modelarstwo zapałczane i dzieki temu wspaniałemu modelu postanowiłem.Na pierwszy plan pójdzie ORP Puławski- nasza jedna z dwóch fregat rakietowych ale za nim do tego dojdzie szkole sie w klejeniu, dzieleniu i wyginaniu zapałek.Takie właśnie są moje początki przygody z modelarstwem z zapałem.Tak na marginesie jak Ty dzaielisz zapałke na 9 części?, ja lkedwo dziele ją na 4 :o

Martin

  • Buduję, więc jestem!
  • Administrator
  • fachowiec
  • *****
Odp: IJN Fuso
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 24, 2015, 11:29:02 »

Dzielenie zapałek - prostą, nie uszkodzoną zapałkę dzieli się na trzy plastry, następnie każdy z tych trzech na na kolejne trzy i w teorii powinno wyjść 9 ;)
Niektórzy mówią, że modelarstwo to sport... Przy moich modelach ekstremalny ;)

 

Sitemap 1 2 3 4 5